polski
SYSTEMOWE ŚCIANY STAŁE I PRZESUWNE
SZKLANE I AKUSTYCZNE
SYSTEMOWE ŚCIANY STAŁE I PRZESUWNE
SZKLANE I AKUSTYCZNE
SYSTEMOWE ŚCIANY STAŁE I PRZESUWNE
SZKLANE I AKUSTYCZNE
SYSTEMOWE ŚCIANY STAŁE I PRZESUWNE
SZKLANE I AKUSTYCZNE

Systemy szyn nośnych

Ruchome ścianki działowe – systemy szyn nośnych

Stosujemy różne rodzaje szyn w zależności od potrzeb konstrukcyjnych i sposobu parkowania. Szyny wykonane są z wysokiej jakości aluminium anodowanego. Szyny w standardzie w kolorze RAL 9003 (biały) lub anodowane E6/EV1. Możliwość lakierowania proszkowo na dowolny kolor z palety RAL.

2-punktowy system podwieszenia szyna typ 36

Aluminiowa szyna nośna do podwieszenia dwupunktowego. Wózek z pionową osią obrotu. Szyna posiada dwie odrębne bieżnie, po których wózek przesuwa się płynnie i bezszelestnie. Kółka wózków obracają się przeciwbieżnie. System specjalnych łączników umożliwia łączenie szyn pod dowolnymi kątami, wykonywanie połaczeń typu L, T, i skrzyżowań, oraz interpolację łuku. Standardowy kolor szyny to RAL 9003 (biały) lub anoda E6/EV1. Możliwość lakierowania na dowolny kolor z palety RAL.

Szyna stalowa do dużych obciążeń

Szyna stalowa do dużych obciążeń. Szyna stalowa do podwieszenia dwupunktowego dla paneli o dużej wadze i wysokości powyżej 5 metrów. Wózki nośne o stalowych kołachzzs poziomymi obrotami obrotu są wyposażone w elementy sterujące kierujące panel na odpowiednie szyny. Elementy maskujące szynę wykonane z aluminium anodowanego lub lakierowanego proszkowoi na kolor z palety RAL.

1-punktowy typu szyna typ 40

Aluminiowa szyna nośna do podwieszenia jednopunktowego elementów o bardzo dużej wadze. Wózek z poziomą osią obrotu. Szyna posiada dwie odrębne bieżnie, po których wózek przesuwa się płynnie i bezszelestnie kształt szyny umożliwia wykonanie zabudowy akustycznej pomiędzy szyną i stropem lub/i do podparcie sufitu podwieszanego. Standardowy kolor szyny to RAL 9003 (biały) lub anoda E6/EV1. Możliwość lakierowania na dowolny kolor z palety RAL. System umożliwia parkowanie elementów w osi szyny obróconych o 90 stopni. Możliwe również parkowanie na obu końcach szyny.